آسان دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود Autodesk AutoCAD 2013 - حرفه ای ترین نرم افزار نقشه کشی

 تعداد بازديد : 33,799

دانلود Autodesk AutoCAD 2013 - حرفه ای ترین نرم افزار نقشه کشی

همیشه در دنیای نرم افزارهای شرکت هایی هستند که به عنوان کمپانی های عظیم نرم افزاری فعالیت می کنند و معمولا هم شرکت های کوچک حتی به گرد پای آن ها هم نمی رسند چه برسد به مقایسه محصولات دو شرکت باهم! مثلا نمی توان آفیس مایکروسافت را با نمونه شرکت های دیگر مقایسه کرد تا فتوشاپ ادوبی را با نرم افزارهای دیگری که در این زمینه ارائه شده اند را در کفه های ترازو قرار داد چرا که مطمئنا هیچ نرم افزار از نظر قابلیت های توان رقابت با چنین نرم افزارهایی را ندارد. Autodesk هم یکی از این شرکت هاست. محصولات تولیدی این شرکت تقریبا بی نظیر هستند ؛ یعنی نمی توان اصلا نمونه مشابهی پیدا کرد که مقایسه ای انجام شود. از گل سرسبد آن ها Autodesk AutoCADتا Autodesk Maya و Autodesk 3DS Max که اصلا رقیبی برای آن ها وجود ندارد که بتوان مقایسه ای را انجام داد. این قدر معروف و  بی رقیب هستند که هرجا نام نرم افزارهای حرفه ای به میان آید ، نام بسته های نرم افزاری Autodesk یک طرف قضیه است. برخلاف بسیاری از کمپانی ها که نرم افزارهای تولیدی را همزمان با سال های میلادی عرضه می کنند، Autodesk با شروع سال جدید بسته های خود را همیشه یک سال زودتر عرضه می نماید. برای مثال  با این که الان در نیمه ابتدایی این  سال میلادی قرار داریم شرکت Autodesk نسخه 2013 از بسته های نرم افزاری خود را عرضه می نماید. از چند سال پیش این روند آغاز شده و آن هایی که این مورد را نمی دانند اگر نسخه جدید را ببینند حتما از نام آن متعجب خواهند شد.  معمولا هر کمپانی برای این که قدرت خود را به همگان نشان دهد ، تمامی هنرش را در نرم افزاری پیاده کرده و همان اول هم پیش کش می نماید. Autodesk هم از این امر مجزا نبوده و در اولین به روز رسانی سال 2012 جدیدترین نسخه از نرم افزار فوق حرفه ای AutoCAD را عرضه نموده است. نرم افزاری بسیار حرفه ای با محیط کاربری جذاب برای مهندسان نقشه کشی و عمران ارائه شده است. ابزاری که از چند نسخه قبل قابلیت سه بعدی سازی نقشه ها را هم به خود دید و بازهم باعث هنرنمایی کمپانی سازنده اش شد.  
مطمئنا مهندسان نقشه کشی و عمران این ابزار را بسیار بهتر از افراد معمولی می شناسند. AutoCAD جدای از این که یک نرم افزار است در حقیقت یک استاندارد جهانی می باشد. در همه جای جهان اگر قرار باشد نقشه ای کشیده شود ، همه آن را با محصول Autodesk ترسیم خواهند کرد. قابلیت های اتوکد آنقدر فراوان هست که نمی توان در چند صفحه هم آن را برشمرد. نسخه جدید امکانات جدیدی را اضافه کرده است ؛ هرچند فرمت ذخیره سازی هنوز همان به مانند دو نسخه قبل است اما با استفاده از یک سری تغییرات نقشه کشی فوق العاده آسان تر شده است ؛ منوهای که بیشتر به کار می آیند دم دست تر شده اند. 27 سال از ارائه اولین نسخه از اتوکد می گذرد و با تجربه ی بسیاری که شرکت سازنده بدست آورده حالا با ارائه این نسخه مطمئنا بیشتر می تواند مهندسان را در ترسیم نقشه های ساختمانی یاری دهد ؛ در زیر بخشی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار ذکر شده است. 
به سبب پردازش های سنگینی که اتوکد انجام می دهد امروزه نسخه 64 بیتی بیشتر مورد استفاده کاربر قرار می گیرد اما ما هر دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی را آماده کرده ایم تا شما کاربران و مهندسان عزیز با دانلود این مجموعه آسان تر از قبل به طراحی بپردازید. 
 
قابلیت های كليدي نرم افزار Autodesk AutoCAD:
- افزایش انعطاف پذیری نرم افزار در مقابل طرح ها و هماهنگ سازی تنظیمات آن ها
- بخش Text Command به صورت چند خط بودن 
- قابلیت حاشیه نویسی در کنار نقشه ها
- ایجاد تغییرات در واسط کاربری
- حذف Object های تکراری تنها با یک کلیک 
- قابلیت بازیابی فایل های از دست رفته
- قابلیت ترسیم به صورت دو بعدی 
- بهینه شدن خط فرمان 
- اضافه شدن منوی AutoCAD WS 
- بهره گیری از Document ها برای مدل های طراحی شده 
- حالت چند تابعی برای بست ها یا گره ها 
- اضافه شدن Blend Tool به این نسخه
- اضافه شدن Autodesk Content Explorer 
- قابلیت ترسیم به صورت سه بعدی واقعی
- قابلیت چرخش 360 درجه ای نقشه ها
- استفاده بسیار آسان تر در این نسخه
- سازگاری با فرمت PDF
- پشتیبانی از پرینترهای سه بعدی
- قابلیت ترکیب چارت های Excel و AutoCad 
- مدیریت کامل بر روی لایه های نقشه ها
- سازگاری بسیار کامل تر با پردازنده های گرافیکی و به دست آوردن سرعت بالاتر در انجام کارها
- ابزار بسیار کامل برای طراحی ها 
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:دانلود Autodesk AutoCAD 2013 - حرفه ای ترین نرم افزار نقشه کشی,
  • دانلود Chess Secrets of the Grandmasters - بازی شطرنج

     

    دانلود Chess Secrets of the Grandmasters - بازی شطرنج

    بازی جذابی که برای این مطلب در نظر گرفته ایم شاید به نظر تکراری برسد اما شیوه انجام آن به سبب طراحی و قابلیت انتخاب نوع بازی و مهره ها فوق العاده جذاب تر است. بازی مفرح شطرنج که امروزه بسیاری از کاربران آن را با کامپیوتر تجربه می کنند می تواند حتی ساعت ها کاربران حرفه ای و آن هایی که شطرنج را به صورت پیشرفته دنبال می کنند سرگرم کند به همین دلیل ما Chess Secrets of the Grandmasters را در نظر گرفته ایم که علاوه بر طراحی متفاوت مهره ها با قابلیت انتخاب از هوش مصنوعی فوق العاده قدرتمندی هم بهره می برد که به راحتی نمی توان آن را شکست داد. 
    طراحی گرافیکی به صورت سه بعدی ، وجود بیش از 3000 حرکت و مسابقه از پیش تعریف شده در بازی و قابلیت یادگرفتن حرکات و شیوه های مختلف برای شکست رقبا از جمله مهم ترین خصوصیاتی هستند که در این بازی جذاب دیده می شوند. ما نسخه کامل این بازی که حجم بسیار مناسبی هم دارد را آماده کرده ایم تا کاربرانی که شطرنج را ورزشی مفرح می دانند با دانلود Chess Secrets of the Grandmasters آن را با یک سیستم رایانه ای تجربه کنند.

    قابلیت های کلیدی بازی Chess Secrets of the Grandmasters:
    - وجود بیش از 3000 حرکت و مسابقه از پیش تعریف شده
    - امکان انتخاب طرح بازی از میان 15 طراحی متفاوت و خلاقانه
    - طراحی سه بعدی بازی و مهره ها
    - قابلیت فراگیری استراتژی های بازی شطرنج
    - هوش مصنوعی قوی بازی در مقابل حرکات کاربر
    - مناسب برای سنین مختلف
    - قابلیت انجام بازی به صورت دو نفره
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:دانلود Chess Secrets of the Grandmasters - بازی شطرنج,
  • دانلود CyberLink PowerDVD v12.0 Ultra - نهایت لذت در تماشای فیلم ها

     تعداد بازديد : 20,831

    دانلود CyberLink PowerDVD v12.0 Ultra - نهایت لذت در تماشای فیلم ها

    انتخاب نرم افزارهای کاربردی همیشه سلیقه ای است و این کاربران هستند که تصمیم می گیرند از کدام نرم افزار برای رسیدن به هدف خود بهره بگیرند ؛ در بیشتر موارد این امر صادق است اما در مواردی هم بعضی از نرم افزارها آنقدر موفق و بی همتا هستند که کاربران اصلا راهی جز استفاده از آن نرم افزار ندارند ؛ مثلا در ایران سیستم عامل ویندوز بیشترین استفاده را دارد چرا که اکثر کاربران به دلایل مختلف نمی توانند به جز این سیستم عامل از گزینه ی دیگری استفاده کنند. مثلا در بخش پلیرها و مخصوصا پخش دی وی دی هایی که کاربران به کیفیت بالا و تکنولوژی های جدید نیاز دارند نام های مختلفی هستند اما هیچ کدام به اندازه PowerDVD نمی توانند کاربران را راضی نگه دارند. معروفترین محصول Cyberlink هم جز آن دسته از نرم افزارهایی است که به سبب محبوبیتی که به واسطه قابلیت هایش حاصل شده جز اولین انتخاب ها به شمار می رود. یک پلیر فوق حرفه ای که نهایت کیفیت را برای کاربران به همراه آورده و لذت تماشای یک فیلم جذاب با جدیدترین تکنولوژی های صوتی و تصویری را به کاربران هدیه می دهد.
    سال هاست که Cyberlink PowerDVD عرضه می شود و در طول همین سال ها هم نه تنها کاربران استفاده کننده از این ابزار کم نشده اند بلکه روز به روز به هواداران این پلیر فوق العاده اضافه می شود. نسخه ی جدید که چند روزی است عرضه شده همانند نسخه های قبل اولا با واسط کاربری جذاب و جدیدش پا به سیستم رایانه ای کاربران می گذارد ؛ بهینه شدن گزین ها در واسط کاربری به همراه دسترسی سریعتر به فایل های چند رسانه ای برای تماشا اولین قابلیتی است که در همان نگاه اول هم می توان آن را مشاهده کرد. بهینه شدن نرم افزار هم در اجرای ساده و هم در اجرای فیلم ها در بالاترین کیفیت ممکن هم نکته بسیار مهمی است که سازندگان به آن اهمیت زیادی داده اند.
    این نسخه مانند نسخه قبل قادر است تا فیلم ها را به صورت سه بعدی نمایش دهد ؛ تکنولوژِی که امروزه میان کاربران بسیار رواج پیدا کرده تا جایی که حتی سینماها هم به نمایش فیلم های سه بعدی ، 4 بعدی و یا حتی 5 بعدی مشغول هستند. PowerDVD هم سه بعدی تصاویر را می تواند به نمایش درآورد. پشتيباني كامل از تكنولوژي هايي نظير دالبي ديجيتال و صداهاي سه بعدي در لذت بردن از تماشاي فيلم ها كمك شاياني را مي كند. وجود امكاناتي براي ارتباطات آنلاين و به اشتراك گذاري و همچنين ارتباط با رسانه هاي اجتماعي كاربران را براي استفاده به روز از اين نرم افزار ياري مي دهد. نمايش فيلم ها با تاثير پذيري از تكنولوژي هاي Noise Reduction و Stabilizer با افزايش قابل توجهي در كيفيت مواجه شده است ؛ از بين رفتن نويزها در فيلم ها نكته اي است كه اكثر شركت هاي نرم افزار از گذشته تا به حال به دنبال آن بوده اند و حالا Cyberlink توانسته با ارائه نسخه های جدید PowerDVD به آن دست پيدا كند.
    پشتيباني از انواع لوح هاي فشرده از انواع سي دي ها تا آخرين مدل از اين نوع حافظه ها يعني Blu-ray در اين نسخه هم مانند چندين نسخه قبل قابل استفاده و دسترسي خواهد بود. سازگاري خاص با محصولات سه كمپاني Intel ، nVidia و ATI كه توليد كننده هاي پردازنده هاي سيستم و گرافيكي مي باشند قابليتي است كه در نمايش هرچه بهتر فيلم ها نقش مهمي را بردوش مي كشد. همه چیز در Cyberlink PowerDVD 12 آماده شده تا کاربران لذت تماشای جذاب ترین و با کیفیت ترین فیلم ها را تجربه کنند ؛ ما هم به شما کاربران عزیز این پیشنهاد را می دهیم که جز اولین کاربرانی باشید که این محصول جدید و کم نظیر را آزمایش می کنید. 

    قابلیت های کلیدی نرم افزار CyberLink PowerDVD:
    - نهايت كيفيت در نمايش فيلم ها
    - سازگاري كامل با انواع لوح هاي فشرده
    - پشتيباني از صداهاي دالبي ديجيتال
    - پشتيباني از صداهاي چندكاناله
    - امكان عكس گرفتن از فيلم ها
    - MoovieLive قابليت به اشتراك گذاري فيلم هاي ساخته شده توسط شما
    - بزرگنمايي فيلم هاي شما در اندازه هاي 1920 در 1080 بدون افت كيفيت
    - پشتيباني از تكنولوژي كشش تصاویر 16:9 و 4:3
    - قابلیت دسترسی به محتوای فیلم توسط گزینه های IHD,BD-J
    - کنترل کننده های پیشرفته و امکانات هوشمند پخش DVD
    - نهايت كيفيت در صداي خروجي
    - سازگاری شتاب دهنده گرافیکی نرم افزار با پردازنده های گرافیکی ATI, NVIDIA, Intel
    - پیشتیبانی از نمایشگرهای Wide screen تنظيم خودكار
    - امکان مشاهده‌ی فیلم‌ها در Laptop ها به صورت استفاده‌ی کاملاً بهینه از باطری
    - مشارکت با 2 شرکت بزرگ Intel و Nvidia به منظور پردازش اطلاعات و تصویر
    - Free style control's انتخاب از میان 5 حالت UI ، دارای انواع skin و رنگ
    - دارای آخرین استانداردهای حفاظت محتوای داده ها مثل CPRM, VCPS
    - تکنولوژی پیشرفته CLEV2 جهت بهتر دیدن تصاویر و رنگ ها
    - سازگار با فرمت هاي مختلف صوتي و تصويري
    - قابليت جا به جا كردن زير نويس فيلمهاي شما
    - پشتيباني از تكنولوژي سه بعدي سازي تصاوير و نمايش فيلم هاي سه بعدي
    - نمايش تقريبا تمامي فرمت ها در زمينه هاي صوتي و تصويري
    - طراحي جديد نرم افزار
    - نمايش هرچه بهتر تصاوير و فيلم ها نسبت به نسخه هاي قبلي
    - نمايش دي وي دي هاي سه بعدي
    - نهايت كيفيت در صدا با بهره گيري از آخرين تكنولوژي ها
    - سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:دانلود CyberLink PowerDVD v12,0 Ultra - نهایت لذت در تماشای فیلم ها,
  • دانلود Angry Birds v2.0.2 - بازی پرندگان خشمگین

     تعداد بازديد : 13,591

    دانلود Angry Birds v2.0.2 - بازی پرندگان خشمگین

    بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید اين بازي براي اجرا در رايانه را گرفته است. و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر منتشر شد. اينبازي بسيار زيبا با گرافيك بسيار بالا نصب به حجم بسيار كم بازي و دارا بودن رنگ آميزي بسيار جذاب و سرگرم كننده و دارا بودن 225 مرحله مي باشد. در اين بازي جذاب شما با داستان پرندگان بسيار دوست داشتني و جذابي روبرو مي شويد كه به زندگي آرام خود در كنار يكديگر سپري مي كنند تا اينكه پرندگان متوجه دزديده شدن تخمهاي از لانه هاي خود ميشوند و پس از تلاشهاي بسيار متوجه ميشوند كه مقصر دزديده شدن تخمهايشان خوكهاي همسايه مي باشند. اين پرندگان كوچولو و جذاب تصميم به گرفتن تخمهاي خود از خوكهاي همسايه مي كنند و نقشه حمله به آنها را ميكشند. شما مي بايستي در اين بازي به خوكهاي مزاحم حمله كرده و مخفيگاههاي آنها را از بين ببريد و از خوكهاي سبزي كه تخم پرندگان را دزديده اند انتقام بگيريد. 

    قابلیت های کلیدی بازی پرندگان خشمگين Angry Birds:
    - گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
    - انجام بازی در 225 مرحله مختلف
    - گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
    - مناسب برای سنین مختلف
    - بدون نياز به نصب و قابل حمل بودن بازي
    - حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:دانلود Angry Birds v2,0,2 - بازی پرندگان خشمگین,
  • دانلود AutoPlay Media Studio v8.0.7 - ساخت اتوران های حرفه ای

     

    دانلود AutoPlay Media Studio v8.0.7 - ساخت اتوران های حرفه ای

    استفاده از سی دی ها و دی وی دی ها مالتی مدیا در میان کاربران بسیار رواج دارد. شرکت ها برای این که رزومه ای از کارهای خود را برای جذب مشتریان تهیه نمایند همگی از سی دی های مالتی مدیا استفاده می کنند. البته نرم افزار های زیادی هستند که باید در ساخت این لوح های فشرده از آن ها استفاده کرد . تنها شرکت ها نیستند که برای معرفی خدمات خود سی دی مالتی مدیا طراحی می کنند، افراد عادی هم با اهداف مختلف اقدام به طراحی و ساخت اتوران هایی برای لوح های فشرده ی خود می نمایند. AutoPlay Media Studio یکی از کامل ترین نرم افزار های ساخت اتوران به شمار می رود. ابزاری بسیار غنی از امکانات و با واسط کاربری جذاب باعث شده تا کاربران برای ساخت لوح های فشرده به صورت مالتی مدیا به از استفاده نرم افزار روی آورند. AutoPlay Media Studio دارای طرح های از پیش آماده است تا کابران بتوانند با الگو گرفتن  و حتی استفاده از این طرح ها اتوران هایی زیبا و در عین حال حرفه ای خلق نمایند. قابلیت های مهم دیگری که در AutoPlay Media Studio موجود است را می توان به این صورت بیان کرد که بیشتر Object ها که غالبا به صورت متن ، تصویر ، فایل فلش ، فیلم ، صوت و دکمه و... هستند را می توان در این برنامه مورد استفاده قرار داد. اما از این جهت گفته شد که AutoPlay Media Studio  نرم افزاری حرفه ای به شمار می رود که کاربران حرفه ای می توانند با کمی اسکریپ نویسی اتوران هایی بسیار زیبا بیافرینند. این نرم افزار با اکثر زبان های برنامه نویسی هم سازگاری دارد. Microsoft Visual Basic, Macromedia Director, Microsoft Visual C++ or Borland Delphi اینها بخشی از زبان ها و نرم افزارهایی هستند که با AutoPlay Media Studio هماهنگی کامل دارند. و حالا آخرین نسخه از این نرم افزار را می توانید به صورت کاملا رایگان از آسان دانلود دریافت نمائید.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار AutoPlay Media Studio:
    - استفاده بسیار آسان از نرم افزار و تنها و Drag-and-Drop
    - پشتیبانی از اکثر Object های موجود نظیر عکس ، فیلم ، فلش ، متن و ...
    - رایت انواع سی دی و دی وی دی به صورت اتوران 
    - ساخت تنها یک فایل با فرمت EXE برای اتوران ها
    - پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی و تصویری و نمایش هریک از آنها
    - پشتیبانی از انواع صداها با کانال های متفاوت
    - طرح های آماده بسیار زیبا و متعدد
    - قابلیت قرار دادن گالری تصاویر
    - اجرای برنامه های دیگر در اتوران تنها با یک کلیک
    - ساخت نامحدود صفحه برای اتوران 
    - نمایش سریع اتوران
    - ساخت اسلاید شو از تصاویر و قابلیت رایت روی سی دی و دی وی دی 
    - پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی مختلف
    - محیط مجزا اسکریپ نویسی برای برنامه نویسان
    - اجرای فایل های PowerPoint  در اتوران 
    - تغییر اندازه صفحات اتوران
    - نمایش کتاب های الکترونیکی با فرمت PDF
    - سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:دانلود AutoPlay Media Studio v8,0,7 - ساخت اتوران های حرفه ای,
  • دانلود SolSuite Solitaire 2012 v12.3 - مجموعه 541 بازی کارتی

     تعداد بازديد : 23,123

    دانلود SolSuite Solitaire 2012 v12.3 - مجموعه 541 بازی کارتی

    بازي با كارت هميشه از محبوبيت فراواني برخوردار بوده و در هر رده ي سني طرفداران خاص خودش رو داشته است! نرم افزار SolSuite Solitaire نيز كه يكي از برتريت نرم افزار ها در مورد بازي با كارت ميباشد.نرم افزار SolSuite در واژه به معناي انقلاب , و در عمل نيز تحول عظيمي در بازي هاي موجود در بازار ايجاد كرده و در حال حاضر يكي از برترين  بازي هاي كارتي موجود به شمار ميرود. SolSuite به تازگي نسخه ي 2008 خود را عرضه نموده كه شامل مجموعه اي از 480 بازي كارت با كيفيت بالا و در محيطي جذاب ميباشد!

    بازيهاي موجود در اين بسته نرم افزاري بازي هاي اصلي و حقيقي كارت بوده بطوريكه مشابه آن در بازي هاي ديگر يافت نميشوند!از ويژگي هاي جالب و قابل توجه اين بسته نرم افزاري ويراستار قدرتمند آن ميباشد كه كاربر را قادربه اعمال ويرايشات مورد نظر خود در قوانين بازي ها ميسازد.
    برخي از بازي هاي اين مجموعه عبارتند از:Spider, Klondike, FreeCell, Pyramid, Golf, Busy Aces, Canfield, Forty Thieves, Four Seasons, Carpet, Flower Garden, Rouge et Noir, Monte Carlo... and original solitaires that you cannot find elsewhere.

    قابليت هاي كليدي بازي SolSuite Solitaire:
    - راهنمايي جامع كاربر و آموزش حركات و دستورات اصولي در بازي ها
    - امكان تغيير پس زمينه بازي وقرار دادن فايل مورد نظر شما با پسوند BMP 
    - امكان جستجوي سريع در بازي ها
    - داراي  مراحل نامحدود در استفاده از Undo و Redo
    - امكان Load,Save و ReStart بازي ها
    - شامل افكت ها و جلوه هاي صوتي مختلف
    - امكان انتخاب اتفاقي يك بازي از گروه هاي مختلف
    - امكان تنظيم و تعيين سرعت كارت ها در بازي
    - امكان انتخاب بازي هاي مورد علاقه شما از ميان بازي هاي مختلف
    - ارائه آمار و گزارش از امتيازات كاربر بصورت گرافيكي و نموداري
    - ايجاد كارت هاي جديد بصورت Wizard مرحله به مرحله به سليقه كاربر 
    - و... 

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:دانلود SolSuite Solitaire 2012 v12,3 - مجموعه 541 بازی کارتی ,
  • دانلود Fruit Ninja HD v1.6.1 - بازی تکه تکه کردن میوه ها در نینجای میوه ای

     تعداد بازديد : 23,877

    دانلود Fruit Ninja HD v1.6.1 - بازی تکه تکه کردن میوه ها در نینجای میوه ای

    گروه آسان دانلود همواره سعی کرده تا علاوه بر ارائه ی بازی های محبوب و حجيم بازی های کم حجم و جذابی را نيز برای کاربران خود ارائه نمايد تا افرادی که از سيستم های ضعيف تری نيز برخودار هستند بتوانند بازی های زيبا و مهيجی را بر روی سيستم خود نصب نموده و اوقات فراغت خود را با اين بازی های زيبا و جذاب سپری نمايند. يکی ديگر از اين بازی های کم حجم و جذابی که اکنون برای شما عزيزان آماده نموده ايم بازی محبوب و زيبای Fruit Ninja می باشد که توسط کمپانی HalfBrick ارائه شده و يک بازی شگفت انگيز و اکشن می باشد که علاوه بر داشتن حجم اندک از کيفيت و گرافيک فوق العاده بالای برخوردار بوده که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نمايد. 
    در اين بازی شما به عنوان يک نينجا با شمشير خود به جنگ ميوه ها رفته و سعی مي کنيد با سرعت عمل و دقت بالا ميوه هايی پرتابی را با حرکت موس به چند قسمت تقسيم کرده و امتياز بگيريد. اما در اين ميان بايد حواستان را به بمب های که در ميان ميوه ها پرتاب می شوند جمع کرده و به آن ها ضربه وارد ننمايد که از امتياز شما کسر گردد.

    قابليت های کليدی بازی Fruit Ninja HD:
    - امکان انجام بازی به صورت يک نفره و چند نفره
    - بسيار جذاب، مهيج و اعتياد آور
    - مناسب برای افراد و سنين مختلف
    - دارای کيفيت و گرافيک فوق العاده بالا علی رقم داشتن حجم بسيار اندک
    - دارای 3 حالت منحصر به فرد برای انجام بازی
    - سازگار با نسخه های مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:دانلود Fruit Ninja HD v1,6,1 - بازی تکه تکه کردن میوه ها در نینجای میوه ای,
  • دانلود Angry Birds Seasons v2.3.0 - بازی پرندگان خشمگین فصول

     

    دانلود Angry Birds Seasons v2.3.0 - بازی پرندگان خشمگین فصول

    نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Seasons از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این قسمت از پرندگان خشمگین فصول دارای مراحل جذابی برای مناسبهایی همچون هالووین، کریسمس، ولنتاین، روز سنت پاتريک، جشنهای تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds Seasons كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید اين بازي براي اجرا در رايانه را گرفته است. و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر منتشر شد. اينبازي بسيار زيبا با گرافيك بسيار بالا نصب به حجم بسيار كم بازي و دارا بودن رنگ آميزي بسيار جذاب و سرگرم كننده مي باشد. 

    قابلیت های کلیدی بازی Angry Birds Seasons:
    - گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
    - انجام بازی در مرحله مختلف در سال 2011 و 2012
    - گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
    - مناسب برای سنین مختلف
    - حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:دانلود Angry Birds Seasons v2,3,0 - بازی پرندگان خشمگین فصول,
  • آسان حساب : به روز ترين و متنوع ترين برنامه حسابداري مشاغل در ايران

     طريقه نصب نرم افزار حسابدراي آسان حساب :

    - نرم افزار حسابداري مورد نياز خود را بر اساس شغل و حرفه خود انتخاب كرده و پس از دريافت آن اقدام به نصب نماييد.
     توجه داشته باشيد براي اجراي نرم افزار شما به موارد زير احتياج داريد.
    - پيش نياز نصب نرم افزار Microsoft Office Access مي باشد كه با نصب مجموعه Microsoft Office اين امكان براي شما فعال خواهد شد.
    - نرم افزارهاي حسابداري آسان حساب قابل نصب بر روي تمامي ويندوز هاي رايج مي باشد.
    - قبل از اجرا نرم افزار مي بايستي لودينگ برنامه را دريافت نماييد و يك بار بر روي سيستم اجرا كنيد.
    (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل loading.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا loading به درستی کار کند) 
    - رمز ورود به برنامه 1 ميباشد. 
     
     
    حسابداري عمومي 1:

    ثبت حسابها ( دريافت و پرداخت نقدي - دريافت ، وصول ، خرج ، نزدبانك و برگشت چك مشتريان – واريزي ، وصول چك و كنترل موجودي بانك و چكهاي وصول نشده- ثبت خريد ، فروش و هزينه ها) و گزارشات حسابداري ، دسته بندي اشخاص و كنترل حساب آنها بصورت جمعي و تك تك ، راس گيري و چاپ برگ چك ، چاپ رسيد وجوه وچكها ، كنترل دسته چك ، تهيه فايل پشتيبان بطور اتوماتيك ، تعيين دسترسي مدير و كاربرها ، يادآوري حسابها و موضوعات ،كالاي اماني ، دفتر تلفن و مقايسه تغييرات حسابهاي فعلي برنامه با اطلاعات روزهاي قبل

     قيمت: 1.000.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري عمومي كامل:

    كليه امكانات عمومي 1 بهمراه انبارداري شامل ( چاپ فرمتهاي متنوع فاكتورهاي خريد ، فروش و برگشتي - ثبت محصول توليد شده و مواد اوليه مصرفي - انتقال اجناس بين انبارها - موجودي ، كاردكس ، كسري و شارژ كالاي انبارهاي متعدد ) - محاسبه ماليات و عوارض - ليست قيمت مشتري ، همكار و اختصاصي -فروش نقدي با دستگاه باركدخوان و چاپگرهاي حرارتي - محاسبه بهاي تمام شده براساس قيمت ميانگين ثبت كرايه كالا ( تحويل اجناس كرايه اي ، برگشت آن و مبلغ كرايه - اجناس نزد مشتريان - برنامه ريزي و كنترل سفارشات آينده كرايه كالا) نمودارهاي مقايسه اي و گزارشهاي متنوع خريد و فروش كالا - گزارش سود و زيان -گزارش توليد و كاركرد كارگران - ثبت پيش فاكتور امكانات فروش اقساطي ( محاسبه اقساط ، جدول اقساط ، پرداخت اقساط ، كنترل و پيگيري ديركرد اقساط )

     قيمت: 2.200.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
     توجه: نسخه هاي زير داراي تمامي امكانات نسخه عمومي 1 و برخي از امكانات عمومي كامل بوده، درعين حال تغييراتي جهت شغل مربوطه در آنها اعمال شده است

    حسابداري حقوق دستمزد:

    ثبت عناوين مزاياي حقوقي و كسورات حقوق بصورت اختياري - ثبت ساعت اضافه كار و مرخصي ماهيانه - فرمت متنوع فيش حقوقي ، قرارداد كار - ليست ماهيانه جهت اداره بيمه ، دارايي ، بانكها و فايلهاي مربوطه - ليست هاي متنوع حقوقي و سوابق كارگاه هاي متعدد

     قيمت: 2.200.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
    دانلود ليست مشتريان
    حسابداري فروشگاه كامپيوتر:

    ثبت فاكتورخريد قطعات ( ثبت سريال بصورت اختياري ) ، فروش نقد و روال قطعات ، امكان انتخاب قطعات يك سيستم بصورت دسته بندي شده و يكجا براساس سريال قطعات موجود- پيگيري قطعات معيوب از فروشنده براساس سريال - ثبت و نمايش قطعات با قيمتهاي خريد متفاوت و نمايش سود آني - ثبت پيكربندي لب تاپ بعنوان يك كالا و چاپ ليست قيمت براساس مشخصات لب تاپ - امتياز بندي همكاران ، كنترل موجودي قطعات با دسته بندي اختياري - گزارشات متنوع فروش - پيش فاكتور سيستم پيشنهادي به مشتري - امكانات فروش اقساطي

     قيمت: 2.200.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري رستوران:

    ثبت خريد مواد اوليه - فروش روزانه رستوران با امكاناتي جهت سرعت ثبت سفارشات با قيمتهاي تعريف شده متفاوت غذاي مشتريان متفرقه و اشتراكها ، چاپ 4 فاكتور براي چاپگرهاي سوزني ، ليزري و حرارتي ، دريافتي نقد ، بن و كارت خوان ، محاسبه حق سرويس ، عوارض و ماليات - تعريف تخفيف و محدوده شماره قبض براساس نوع مشتري - ثبت طباخي ، فرمول توليد و كنترل موجودي كالا

     قيمت: 2.500.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري توزيع و پخش كالا:

    ثبت مشتريان بصورت محدوده بندي شده و تعيين بازارياب هر محدوده ، ثبت درصد فروشنده و تخفيف فروش براساس هر كالا بصورت تك تك يا دسته بندي شده ، درصد تخفيف براي هر كالا در فاكتور خريد و فروش ، محاسبه تخفيف فروش نقدي و چاپ مانده فاكتور در صورت تحقق دريافت نقدي ، محاسبه عوارض و ماليات ، ثبت بازارياب هر فاكتور فروش و محاسبه پورسانت (براساس مبلغ كل فاكتور يا به تفكيك كالا ) ، ثبت وصول كننده وجه فاكتور و محاسبه پورسانت وصولي ها - ثبت حواله انبار چندين فاكتور فروش بهمراه تحويل گيرنده و خودرو حمل ، چاپ فاكتورهاي حواله بطور يكجا ، جمع كل تعداد و وزن كالا در حواله ، ثبت رسيد كالاي برگشتي - كنترل موجودي انبارها و ارائه ليست فروش كالاي موجودي براي بازارياب ، نمودار و گزارشات خريد و فروش و كنترل تسويه حساب فاكتورها

     قيمت: 3.000.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري پروژه ساختماني :

    ثبت مشخصات پروژه ها بهمراه نحوه ارائه صورت وضعيت به كارفرما ( با احتساب نرخ كارمزد ثابت هزينه هاي پروژه ، كارمزد متفاوت به تفكيك هر كاردكس ، فهرست بها ويا نرخ تعيين شده مجري ) و تسهيم بدهي سهامداران ، تسهيم سود شركا براساس آورده ، ثبت فاكتورهاي خريد پروژه در كاردكس هزينه هاي هر پروژه (مصالح ، آهن آلات ، تيرچه بلوك ، تاسيسات ، نيروي انساني ، ماشين آلات ، كنترات ، تخفيفات و هزينه هاي متفرقه) ، گزارشهاي ريالي و وزني به تفكيك كالاي مصرفي هر پروژه ، ثبت حواله انبار و كنترل موجودي انبار پروژه ثبت فاكتور خريد و فروش مصالح بهمراه قبض باسكول - كنترل موجودي مصالح - گزارشهاي خريد و فروش مصالح

     قيمت: 3.000.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري مصالح فروشي:

    ثبت مشخصات مصالح بهمراه ضريب تبديل و كالاي اوليه (مثال هر كيسه سيمان 50 كيلو از سيمان فله اي) ، بازكردن فاكتور فروش براي هريك از پروژه هاي مشتري ، بازكردن فاكتور خريد و ثبت كل سفارش از توليدكننده ، بازكردن فاكتور كرايه به ازاي هريك از كاميونهاي طرف قرارداد ، ثبت قبض باسكول بار ارسالي و ثبت در فاكتور خريد ، فاكتور فروش و فاكتور كرايه بطور همزمان ،ثبت اعلام بار و كنترل بارهاي ارسال شده ، ثبت كرايه حمل بصورت كلي و گزارشهاي كرايه، ثبت هزينه كاميونها و محاسبه كاركرد هر كاميون ، ثبت توليد و كنترل موجودي انبارها

     قيمت: 2.500.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري تيرچه بلوك:

    ثبت مشخصات تيرچه براساس نوع تركيب ميلگردها ، ميزان بار و ارتفاع - ثبت سفارشهاي خريد و فروش بهمراه چاپ قرارداد توليد تيرچه و بلوك - محاسبات ساخت تيرچه براساس طول و بار جهت بدست آوردن نوع تركيب ميلگردهاي مورد نياز - برآوردن قيمت تيرچه براساس تغييرات نرخ مواد اوليه - ثبت توليد و گزارش ميلگرد مصرفي ،گزارش كاركرد بتن ريز و خرپاساز - ثبت فاكتور فروش سفارش بهمراه عوارض و ماليات -گزارش كنترل سفارشات - ثبت كرايه حمل و بارگيري قطعات و گزارشهاي مربوطه - ثبت خريد مواد اوليه و كنترل موجودي انبارها

     قيمت: 3.000.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري توليد بتن آماده
    ثبت و چاپ كارت اطلاعات پيمانه ، ثبت قبض بار ارسالي براساس مشخصات بتن ، ميكسر ، پمپ ، اپراتور بچينگ و چاپ قبضهاي مورد نياز - ثبت كرايه حمل و گزارش كاركرد كاميون و راننده - ثبت كرايه پمپ و گزارش كاركرد پمپ - گزارشهاي فروش و عملكرد روزانه ، ثبت قبض خريد مواد اوليه ، گزارشهاي خريد و فروش ، گزارش سيمان مصرفي و موجودي كالا - قابليت اتصال به باسكول 

     قيمت: 3.000.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري محصولات بتني:
    تلفيقي از امكانات برنامه تيرچه بلوك و توليد بتن آماده بهمراه امكانات ويژه چاپ قبض ، حداقل پمپ وحداقل كرايه ميكسر 

     قيمت: 6.000.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري نمايشگاه خودرو:

    ثبت و چاپ قولنامه خريد و فروش خودرو بهمراه اطلاعات كامل خريدار ، فروشنده ، خودرو مورد معامله و وجوه معامله بهمراه امكان تغيير شرايط معامله براي هر قولنامه - ثبت معاوضه خودرو - ثبت وضعيت سند و قولنامه - چاپ رسيد مدارك - ثبت و رؤيت كپي ديجيتالي از مدارك خريدار ، فروشنده و خودرو - ثبت حسابهاي حق العمل و پرداخت طرفين معامله - جستجو قولنامه هاي قبلي -گزارش خريد و فروش خودرو و سود فروش قولنامه - گزارش خودروهاي موجود - ثبت و جستجوي خودروهاي پيشنهادي جهت خريد يا فروش

     قيمت: 2.200.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري مشاوره املاك:

    ثبت و چاپ قولنامه ملك بهمراه اطلاعات كامل خريدار ، فروشنده ، ملك مورد معامله و وجوه معامله بهمراه امكان تغيير شرايط معامله براي هر قولنامه - جستجوي قولنامه هاي قبلي - ثبت حق العمل خريدار و فروشنده و پرداخت بدهي آنها - ثبت اطلاعات تفكيك ملك خريداري شده ، تغيير كاربري و هزينه هاي مربوطه- گزارش خريد و فروش ملك - ثبت اطلاعات كامل املاك پيشنهادي براي خريد ، فروش يا معاوضه بهمراه عكسهاي ملك - جستجوي املاك پيشنهادي و ارائه ليستهاي متفاوت جهت ارائه به مشتريان و همكاران - محاسبه قيمت ملك براساس مساحت و امتيازات ملك - ارائه برگه متره و قيمت گذاري املاك ، مسكن و زمين - ثبت و چاپ اجاره نامه بهمراه اطلاعات مالك ، مستاجر ، ملك و چكهاي تضمين - جستجوي اجاره نامه هاي قبلي و گزارش اجاره املاك

     قيمت: 2.500.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري پيك موتوري و تاكسي سرويس:

    كدبندي و كنترل حساب رانندگان ، مشتركين و اپراتورها - ثبت ، چاپ و بايگاني فيشهاي ارائه سرويس و گزارش سرويس هاي ثبت شده- نوبت دهي به رانندگان براساس ورود و ارائه سرويس به ترتيب نوبت - تعريف اعتبار براي رانندگان و عدم ثبت سرويس بيش از اعتبار - ثبت سرويس كنسل شده - كنترل تسويه حساب سرويسهاي انجام شده و ثبت دريافتي از راننده - كنترل حساب مشتريان اعتباري - تعريف نرخ مسيرها - گزارش ورود و خروج رانندگان ، گزارش پيك به تفكيك راننده و تفكيك سفارش دهنده ، گزارشهاي آماري

     قيمت: 2.200.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري آژانس مسافرتي:

    ثبت تسهيلات ارائه شده به مسافران ( وسيله رفت و برگشت ، اسكان ، غذا و ساير خدمات ) - چاپ بليط اتوبوس - چاپ معرفي نامه به محل اسكان ( واچر ) - محاسبه عوارض و ماليات - ثبت واحدهاي اجاره شده ، برنامه ريزي رزرو تسهيلات و كنترل ارائه واحدها به مسافران - كنترل تسهيلات ارائه شده به مسافران و ثبت خريد تسهيلات از همكاران - گزارش خريد و فروش تسهيلات و سود حاصله - امكانات فروش اقساطي

     قيمت: 2.200.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري خدمات فني:

    دريافت سفارش تعمير ( دستگاه يا قطعه ) بهمراه ثبت عيب ، مشخصات و برآورد هزينه - چاپ رسيد سفارش و حكم كار - ثبت لوازم يدكي ، دستمزد تعمير و صدور فاكتور فروش - ثبت تعميركار و ابزار مورد استفاده - گزارش كاركرد تعميركار و دستگاه ها -گزارش از سفارشهاي دريافتي ، درحال تعمير و تحويل شده به مشتري -ثبت شركت گارانتي كننده بهمراه ارسال و برگشت از گارانتي بهمراه گزارش

     قيمت: 2.200.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
      دانلود ليست مشتريان 
    حسابداري گرافيك و چاپ:

    ثبت مشخصات سفارش چاپ ، ثبت هزينه هاي چاپ انجام شده ( طراحي ، فيلم و زينك ، چاپ ، برش و ...) بهمراه درج در حساب همكاران ، ثبت كاغذ مصرفي و محاسبه قيمت تمام شده سفارش ، ثبت كارمزد سفارش و صدور فاكتور فروش ، خريد كاغذ و سايرمواد اوليه ، گزارشهاي خريدو فروش - گزارش سفارشات درحال انجام و تحويل شده - كنترل موجودي انبار

     قيمت: 2.200.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري كتاب فروشي:

    دسته بندي كتابهاي براساس موضوع ، ناشر و مؤلف - ثبت خريد اماني و نقدي بهمراه درصد تخفيف خريد هر كتاب و رسيد در هريك از انبارها - موجودي انبارها به تفكيك كتاب و تاريخ آخرين خريد - فروش كتاب به تفكيك خريدهاي متفاوت و فروش بهمراه درصد تخفيف هركتاب و تخفيف كل فاكتور - محاسبه عوارض و ماليات - گزارشهاي خريد و فروش كتاب و فروش اماني - امكانات فروش اقساطي

     قيمت: 2.200.000 ريال
     دانلود رايگان نسخه آزمايشي نرم افزار با لينک مستقيم 
     لودينگ برنامه ( قبل از نصب برنامه اجرا شود ) 
     دانلود ليست مشتريان
    حسابداري فرش فروشي:

    ثبت مشخصات فرش (نوع ، توليدكننده ، اندازه ، نقشه ، رنگ ، شانه ، تراكم و درجه) - ثبت اقلام فاكتور خريد و فروش براساس هريك از مشخصه هاي فرش - جسجوي كالا با انتخاب هريك از مشخصه ها در گزارشهاي خريد و

  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:آسان حساب : به روز ترين و متنوع ترين برنامه حسابداري مشاغل در ايران,
  • دانلود All File to All File Converter 3000 v7.7 - مبدل همه فرمت ها

     تعداد بازديد : 8,629

    دانلود All File to All File Converter 3000 v7.7 - مبدل همه فرمت ها

    همیشه فرمت هایی هستند که ما نمی توانیم برروی آن ها مدیریت کاملی داشته باشیم و مجبوریم فایل مورد نظر را به فرمتی دلخواه و رایج تبدیل کنیم. مثلا گاهی پلیرها قادر به پخش همه فرمت ها نیستند و ما مجبور هستیم تا با تبدیل فایل مورد نظر آن را برای پلیر هماهنگ سازی کنیم. نرم افزاری که برای تبدیل همه فرمت ها می توان از آن بهره برد All File to All File Converter 3000 نام دارد. نرم افزار فوق العاده کامل و غنی که تقریبا همه فرمت های رایج در زمینه های گوناگون را پشتیبانی کرده و کار تبدیل را به بهترین شکل ممکن امکانپذیر می سازد. 
    این ابزار کارآمد که حجم بسیار مناسبی هم دارد با شناسایی انواع فرمت ها این قابلیت را به کاربر می دهد که فرمت خروجی را انتخاب کرده و به راحتی تبدیل را انجام دهد. تبدیل اسناد با فرمت های مختلف به فرمت رایج PDF از جمله مهم ترین خصوصیتی است که در همان مراحل اولیه کار به چشم می خورد ؛ ایمن سازی از طریق قرار دادن پسورد ، سهولت در استفاده از نرم افزار ، پشتیبانی از انواع استانداردها و چندین و چندین قابلیت دیگر که All File to All File Converter 3000 با خود به همراه دارد از جمله مواردی هستند که به عنوان قابلیت های کاربردی در این نرم افزار مشاهده می شوند.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار All File to All File Converter 3000:
    - سازگاری با انواع فرمت ها در زمینه های گوناگون
    - هماهنگی و سازگاری با انواع استانداردها
    - تبدیل فرمت های مختلف به اسناد PDF
    - استفاده از نهایت کیفیت در تبدیل فرمت ها
    - سهولت در استفاده از نرم افزار
    - ایمن سازی فایل ها از طریق قرار دادن پسورد
    - تبدیل همزمان چندین فایل به فرمت دلخواه
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : Mehrdad
  • تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:دانلود All File to All File Converter 3000 v7,7 - مبدل همه فرمت ها,

  • messidownload

    Mehrdad

    messidownload

    http://messidownload.loxblog.com

    آسان دانلود

    آسان دانلود

    آسان دانلود

    به سايت آسان دانلود خوش آمدید دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود بازی, دانلود فیلم, دانلود آنتی ویروس, دانلود بازی موبایل, دانلود کتاب, دانلود گرافیک, دانلود ويندوز, دانلود عکس, آسان دانلود

    آسان دانلود